Tο ινστιτούτο Επικοινωνίας, σχεδίασε και υλοποίησε, για έκτη φορά στην Ελλάδα, τη μεγάλη αντιπροσωπευτική ποσοτική έρευνα CSR 2010 για την «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση» σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε άλλες 30 χώρες, διενεργείται με την άδεια της καναδικής εταιρείας δημοσκοπήσεων GlobeScan Inc. η οποία ειδικεύεται σε θέματα διερεύνησης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το τεχνικό μέρος της έρευνας πραγματοποίησε η MRB Hellas. Φέτος, η έρευνα CSR 2010, εκτός από το διεθνές ερωτηματολόγιο, θα έχει δύο καινοτόμες περιοχές διερεύνησης και συγκεκριμένα τις απόψεις των ίδιων των στελεχών των επιχειρήσεων για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τη σύνδεση του CSR με τα Social Media.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου